28 Mart 2008 Cuma

TUĞRALI MASA ÖRTÜM





Merhaba,
benim en değer verdiğim el emeklerimin en kıymetlilerinden birisi bu
masa örtüm..sebebide üzerindeki osmanlı imparatorluğu zamanındaki imza.
Ödemiş ipeğine kum iğnesiyle makinada işledim..Benim gibi acemiler için bayağı bir vaktinizin olması gerekiyor bu işlern başına oturduğunuz zaman..kenarlarınıda nakış ipinden oya ile süsledim..
Tuğradan kendime kolye,künye kazak süslemeleri yapmıştım ama ya hediye ettim yahutta kaybettiiimmm....HEPİNİZEDE YÜREK DOLUSU SEVGİLERİMLE...Rabbim duaları kabul olan kullarından olmayı nasip etsin sizi,,,,,,,,,,,,,,

4 yorum:

Aynur dedi ki...

offf bu nasil yapilir yaa :) Hay masallah ::)) Allahdan acemisin haa bide olmasan yandik:))

emegine saglik canim

öpüyorum

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Disalce dedi ki...

kelebekim yine harika bir el işini sunmuşsun...

benimde en sevdiğim şekildir tuğraaa...

bana yaptığın tuğralı kolyemi hala saklıyorum...

ellerine sağlık bitanem....
süper olmuş....

Aynur dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...